Plan een call
Plan een call
Home
First day experience

Het belang van de 'first day experience'

 

Een excellente ‘first day experience’ is essentieel voor een goede start van nieuwe medewerkers. Zonder directe toegang tot de benodigde IT-middelen kan een nieuwe medewerker niet productief en gemotiveerd aan de slag.

Plan een afspraak
Fuselogic-1954 (Aangepast) design element design element

Frustraties bij toegangsrechten

De eerste dag van een nieuwe medewerker binnen een organisatie is van groot belang voor een goede start. Helaas is de realiteit vaak weerbarstig wanneer het gaat om de toegang tot benodigde IT-middelen en applicaties.

Inefficiënte IAM-processen, ontbrekende IAM-procedures en handmatig werk zorgen ervoor dat nieuwe medewerkers vaak te horen krijgen "sorry, we werken er nog aan." Dit leidt tot frustratie bij zowel de medewerker als de manager en collega's en vertraagt het proces van productiviteit.

Identity management first day experience
FuseLogic
FuseLogic

Efficiëntie zorgt voor een snelle start

Als IAM-specialisten begrijpen wij dat de druk hoog is om snel resultaten te leveren. Daarom adviseren we een unieke aanpak om deze uitdagingen snel en gemakkelijk op te lossen. Eerst analyseren we in korte tijd mogelijke redenen voor toegang op basis van beschikbare data in bronsystemen. Hierdoor krijgen we inzicht in de applicatiebehoefte van de nieuwe medewerker, wat ons helpt om de toegang tot systemen snel en efficiënt te regelen.

Neem bijvoorbeeld het joiner mover leaver-proces binnen uw organisatie; analyse van data daarin geeft vaak al veel bruikbaar inzicht. Zaken als kostenplaatsen, afdelingen, functies en projecten kunnen al vooraf inzicht geven in de applicatiebehoefte van de nieuwe medewerker.

Automatisch toekennen van rechten

Daarnaast introduceren we ID lifecycle automatisering, waarmee het makkelijk is om automatisch toegangsrechten in te stellen op basis van de organisatie en bedrijfsprocessen. We gebruiken bestaande data om waar mogelijk volledig geautomatiseerde rechten toe te kennen en in te trekken. Waar de data ontbreekt of incompleet is, gebruiken we de data om de processen van (self service) aanvraag, goedkeuring en certificering zo eenvoudig mogelijk te houden.

Starten zonder zorgen

Door onze unieke aanpak en automatisering kunt u zich concentreren op uw kerntaken terwijl wij zorgen voor een efficiënte toegang tot IT-middelen voor uw nieuwe medewerkers, zonder zorgen over eventuele vertragingen of frustraties. Hierdoor zorgen we voor een excellente "first day experience" voor uw nieuwe medewerkers en een efficiënte integratie in uw organisatie.

Klaar om aan de slag te gaan?

Maak snel een afspraak en ontdek wat FuseLogic voor uw organisatie kan betekenen.

Plan een call
CTA background

Succesvol geïmplementeerd binnen 30 dagen

Door onze unieke aanpak kan uw organisatie binnen 10-30 dagen live gaan met een werkende IAM-omgeving.

Plan een call

FuseLogic insights

De nieuwste ontwikkelingen en 'best practices' op het gebied van Identity Management en Identity Governance.

FuseLogic

Klaar om aan de slag te gaan?

Wilt u weten hoe uw volgende Identity Management-oplossing veel sneller en gemakkelijker kan worden gerealiseerd?
Download dan ons gratis whitepaper ‘IM fast, easy & ReadytoUse’.