AFAS integreert met Okta

In navolging van de TOPdesk integratie is nu ook de AFAS by Fuselogic connector Okta Verified! Dankzij de integratie tussen AFAS en Okta is het mogelijk om gebruikers en groepen uit AFAS in te lezen. Afhankelijk van de wens dient AFAS of Okta hierbij als source of truth. Ook biedt dit de mogelijkheid om de…

Lees verder!

Okta connector voor TOPdesk!

Heeft u TOPdesk en Okta? Dan hebben we goed nieuws: De Okta SCIM-connector voor TOPdesk is nu Okta Verified! Met deze connector kunnen TOPdesk-accounts voor zowel persons als operators automatisch door Okta worden aangemaakt. De TOPdesk-accounts volgen daarmee automatisch uw Joiner-, Mover- en Leaver processen. Als een persoon bijvoorbeeld van afdeling wisselt, wordt deze wijziging…

Lees verder!

Okta Certified Consultant

Okta biedt certificering aan waarmee de productkennis op pijl kan worden gehouden. In onze missie om de meest toonaangevende Okta partner te blijven is het essentieel om de ins en outs te beheersen. Naast een volledig gecertificeerd Okta team zijn twee consultants binnen Fuselogic Okta Certified Consultant! Het hoogste niveau dat Okta kent. Dit betekend…

Lees verder!

Intergamma Okta-klantcase op Heliview

Afgelopen 9 mei vond het jaarlijkse Identity & Access Management event van Heliview plaats. Het event was met grote partijen als Okta en Sailpoint en vele enthousiaste bezoekers wederom een groot succes! Als FuseLogic zijn wij bijzonder trots dat één van onze implementaties als Okta-klantcase mocht dienen. Simon Hansen (CIO Intergamma) sprak in een druk…

Lees verder!

FuseLogic werkt samen met SailPoint

HILVERSUM, NEDERLAND – FuseLogic heeft, naast haar samenwerking met Okta, nu ook een samenwerking met Sailpoint aangekondigd op gebied van IdentityNow. SailPoint IdentityNow SailPoint, marktleider en toonaangevende aanbieder van identity governance oplossingen, biedt met IdentityNow identity governance in de cloud. Hierdoor kunnen organisaties snel en eenvoudig identity governance inrichten en hun GDPR-compliancy verbeteren. IT-afdelingen worden…

Lees verder!

Heliview Identity and Access Management 2019

Optimale klantenbinding door het bieden van een excellente Customer Experience staat tegenwoordig bovenaan menig prioriteitenlijst. Eenvoudige toegang, gebruiksgemak en veiligheid zijn daarbij essentieel! Met het Heliview Identity and Access Management Congres op donderdag 9 mei ben je in één dag op de hoogte: Hoe kan IAM ons helpen bij onze digitale transformatie? Wat is nog meer nodig voor…

Lees verder!

Customer Identity & Access Management: raakvlak tussen CMO, CIO en CISO

Customer Identity & Access Management (CIAM)-oplossingen vormen het raakvlak tussen marketing, IT en security wanneer organisaties klanten toegang willen geven tussen apps en bedrijfsinformatie. Wanneer uw organisatie CIAM als een enabler voor digitale transformatie beschouwt, moet u er voor zorgen dat uw CIAM-oplossing voldoet aan een aantal belangrijke eisen en wensen vanuit marketing-, security- en…

Lees verder!

Apps voor uw klanten: dedicated CIAM of IAM?

Veel organisaties zetten in op digitale transformatie. Wanneer u ook apps aan klanten gaat aanbieden, is het beheer van toegangsrechten een belangrijk aandachtspunt. Kiest u dan voor een dedicated Customer Identity & Access Management (CIAM) oplossing, of voor een centrale IAM-omgeving voor zowel klanten als medewerkers? Dedicated CIAM… Het is natuurlijk mogelijk om een dedicated…

Lees verder!

Wat is Customer Identity & Access Management?

Een modern Customer Identity & Access (CIAM-platform maakt het gemakkelijk om nieuwe applicaties voor klanten snel te lanceren en zorgt voor een uniforme en prettige gebruikerservaring op alle kanalen. Tevens zorgt het voor afdoende beveiliging van gebruikersaccounts en persoonlijke informatie, en verhoogt het de marketing-ROI door een beter begrip van gebruikers, targeting en personalisatie. Verwachtingen…

Lees verder!