Plan een call
Plan een call
Organisatie-omvang

2.100 medewerkers

Hoofdkantoor

Nederland

Branche

Professional Services

Een van onze klanten trof voorbereidingen voor een verkoop van hun activiteiten in Latijns-Amerika.

De ongeveer 2.100 bij dat onderdeel werkzame medewerkers moesten daarom worden losgekoppeld van het centrale SAP Successfactors-systeem en worden gemigreerd naar een aparte SAP Successfactors-instance.

Migratie binnen 2 weken

Okta heeft ook dit desinvestering-scenario perfect kunnen ondersteunen en FuseLogic heeft de migratie binnen 2 weken tijd gerealiseerd. Om dit te kunnen bereiken is de bestaande SAP SuccessFactors-tenant opgesplitst en hebben we de extra tenant toegevoegd als tweede Okta-profielbron.

Naadloos proces

Het aansluiten van de nieuwe ‘source of the truth’ voor de betrokken gebruikers was een geheel naadloos proces in Okta. Hierdoor kon het HR-team van de klant de al bestaande Okta-accounts blijven beheren zoals ze gewend waren, zonder impact op de eindgebruiker. De organisatie is nu beter uitgerust om gebruikers vanuit een HR-perspectief flexibel te beheren en beter voorbereid op de beoogde desinvestering.

FuseLogic

Klaar om aan de slag te gaan?

Wilt u weten hoe uw volgende Identity Management-oplossing veel sneller en gemakkelijker kan worden gerealiseerd?
Download dan ons gratis whitepaper ‘IM fast, easy & ReadytoUse’.