Plan een call
Plan een call
Organisatie-omvang

2.100 medewerkers

Hoofdkantoor

Nederland

Branche

Professional Services

Een van onze klanten trof voorbereidingen voor een verkoop van hun activiteiten in Latijns-Amerika.

De ongeveer 2.100 bij dat onderdeel werkzame medewerkers moesten daarom worden losgekoppeld van het centrale SAP Successfactors-systeem en worden gemigreerd naar een aparte SAP Successfactors-instance.

Migratie binnen 2 weken

Okta heeft ook dit desinvestering-scenario perfect kunnen ondersteunen en FuseLogic heeft de migratie binnen 2 weken tijd gerealiseerd. Om dit te kunnen bereiken is de bestaande SAP SuccessFactors-tenant opgesplitst en hebben we de extra tenant toegevoegd als tweede Okta-profielbron.

Naadloos proces

Het aansluiten van de nieuwe ‘source of the truth’ voor de betrokken gebruikers was een geheel naadloos proces in Okta. Hierdoor kon het HR-team van de klant de al bestaande Okta-accounts blijven beheren zoals ze gewend waren, zonder impact op de eindgebruiker. De organisatie is nu beter uitgerust om gebruikers vanuit een HR-perspectief flexibel te beheren en beter voorbereid op de beoogde desinvestering.

FuseLogic
SOLUTION PAPER

Identity Management at the speed of business

Met meer dan 17 jaar ervaring weten wij hoe complex, kostbaar en frustrerend Identity & Access Management-projecten kunnen zijn. Of beter gezegd: konden zijn.

Want wij leveren Identity Management at the speed of business: sneller en goedkoper, zonder in te leveren op security en gebruiksgemak. Ontdek hoe je dit ook voor jouw organisatie kunt realiseren.