Speciaal voor onze Okta klanten en andere geïnteresseerden organiseren wij op 30 juni 2020 om 15.00 uur een Klantendag. In de vorm van een Webinar behandelen we innovaties die door Okta zijn aangekondigd op het Oktane event 2020. Wij willen graag aan onze klanten laten zien hoe je daar in de praktijk mee kan omgaan, wat de usecases zijn voor deze innovaties en hoe je daar als gebruiker de meeste waarde uit kunt halen.
Agenda:
- Overview
- Okta Workflows
- Okta Access gateway
- Okta Advanced server access
- Okta AFAS & TOPdesk connector
- Okta Customer Identity & Access Management
- Roadmap Okta
Inschrijven voor de Okta Klanten dag kan via deze link.
Graag zien wij jullie op 30 juni online!
Wij merken dat er de laatste tijd meer vraag komt naar:
Okta Customer Identity & Access Management(CIAM)
Ben je nou benieuwd waarom organisaties hier zo enthousiast van worden, en zou je graag willen weten wat onze visie hierop is download dan onze CIAM White paper. Hierin belichten we de essentiële rol die CIAM heeft bij succesvol ondernemen en klanten bedienen in een digitale wereld. Of neem contact op voor een goed gesprek over Identity & Access Management.