De snelste en gemakkelijkste Identity Management oplossing
Controle op de toegang tot applicaties is belangrijk, zeker in het cloud tijdperk. U wilt snel nieuwe applicaties in gebruik kunnen nemen. Maar wel gebruiksvriendelijk en veilig met één keer inloggen. Okta is de moderne Identity Management standaard die is ontwikkeld voor snelle implementaties. Dankzij de meer dan 5.500 standaard connectoren is de kans groot dat Okta de meeste van, of zelfs al uw applicaties direct ondersteunt.

Certified Okta partner
FuseLogic is de Okta partner met de meeste getrainde en gecertificeerde Okta consultants in de Benelux. Download de datasheet over onze Cloud oplossing met Okta of het whitepaper ‘I am fast, easy & ReadytoUse’

Ontdek Okta Identity Management

Magic Quadrant for Access Management, Worldwide (June 2018)
Okta genoemd als ‘leader’ in het Gartner Magic Quadrant for Access Management.

Gratis trial
Maak 30 dagen gratis gebruik van Okta om de beveiliging te verhogen, de productiviteit van gebruikers te verbeteren en IT-teams efficiënter te maken.

Probeer Okta 30 dagen gratis

Meer weten?

Wilt u weten hoe uw volgende IM oplossing ook in 10% van de tijd kan worden gerealiseerd? Download dan ons gratis whitepaper ‘IM fast, easy & ReadytoUse’. Of neem contact met ons op voor een vrijblijvende kennismaking.

Okta verbindt iedereen met alles

Okta is de verbindende factor tussen mens en technologie
Okta vormt de basis voor veilige verbindingen tussen mensen en technologie. De Okta Identity Cloud verbindt iedereen met elke technologie.
Alle mensen: eigen en ingehuurde medewerkers, klanten, partners en consumenten.
Alle technologieën: cloud applicaties, mobiele applicaties, maatwerk applicaties, legacy applicaties, wearables, mobiele devices, laptops, desktops en API’s.

Okta helpt bedrijven met business- en IT-prioriteiten

Okta helpt op allerlei manieren om de moeilijkste beveiligings- en toegangsuitdagingen op te lossen.

Moderniseren van IT
Uw IT-omgeving wordt door Okta “cloud enabled” door de beschikbare koppelingen met best of breed cloud apps, Single Sign On, MFA, API’s en veilig gebruik van mobile devices. En door bijvoorbeeld self service password reset faciliteiten kan de IT-afdeling meer tijd besteden aan digital transformation.

Vergroot flexibiliteit
Snellere ‘time to value’ en ‘time to productivity’ na fusies en overnames, zonder verstoringen en veiligheidsrisico’s.

Veilige, naadloze klantervaring
Verras uw klanten met gepersonaliseerde, veilige applicaties. Bescherm klantaccounts, verhoog de marketingeffectiviteit en ga sneller live met modern Customer Identity Management (CIAM).

Voorkomen van datalekken
Een nieuwe definitie van security met modern identity management.

Samenwerking met partners
Sneller productief bij de integratie met systemen van partners.

Hoe wij u kunnen helpen

Technologie is belangrijk, maar is niet voldoende voor succesvol Identity Management. Doorslaggevend voor succes zijn vaak ook aspecten die te maken hebben met de business en organisatie zoals vraagstukken als ‘wie om welke reden bij welke applicatie mag’. Met onze best practices aanpak nemen we de organisatie en bedrijfsprocessen als startpunt en identificeren daarin herkenbare en concrete ‘Reasons for Access’.

Snel resultaat, enthousiasme en control
Onze ervaring met Identity Management heeft geleerd dat het essentieel is om snel resultaten te laten zien, zodat de organisatie kan zien wat het in de praktijk betekent en ook enthousiast wordt. We streven daarom naar het zo snel mogelijk opleveren van werkende resultaten. Een ander belangrijk aspect is het zoveel mogelijk automatiseren van handmatige activiteiten om beter in control te komen met betrekking tot toekennen en intrekken van toegangsrechten in dynamische omgevingen.

Meer weten?

Wilt u weten hoe uw volgende IM oplossing ook in 10% van de tijd kan worden gerealiseerd? Download dan ons gratis whitepaper ‘IM fast, easy & ReadytoUse’. Of neem contact met ons op voor een vrijblijvende kennismaking.

Ons Okta partnership

Onze Okta certificeringen
FuseLogic is de Okta partner met de meeste getrainde en gecertificeerde Okta consultants in de Benelux.

Onze Okta dienstverlening
Bij FuseLogic krijgt u het beste van twee werelden: hoog niveau gecertificeerde Okta expertise en ‘best practices’ op basis van meer dan 10 jaar Identity Management ervaring. In nauwe samenwerking denken we mee over de optimale inrichting van uw Okta omgeving. We maken samen met u in korte tijd het design en de use cases die de basis voor succesvolle implementatie vormen.

Als lokale expert met meer dan 10 jaar ervaring op het gebied van Identity Management helpen wij u met het beantwoorden van vragen zoals:

  • Hoe kan Okta ons helpen bij onze digitale transformatie?
  • Hoe kunnen wij onze multicloud veilig ontsluiten met behulp van Okta?
  • Wat is de waarde van Okta bij eventuele fusies en overnames?
  • Wat is nog meer nodig voor een succesvolle Okta implementatie behalve kennis van de techniek?
  • Hoe kunnen we Okta ‘fast, easy & ReadytoUse’ implementeren?
  • Hoe kunnen we ons HR systeem integreren en onze instroom, doorstroom en uitstroom automatiseren, zodat medewerkers altijd direct productief zijn?

Download het datasheet over onze Cloud oplossing met Okta.

De belangrijkste features en functies van het Okta platform

Single sign-on
Een keer inloggen en direct toegang tot al uw applicaties.
Lees meer…

Standaard integraties
Met meer dan 5.500 standaard integraties en API’s voor de integratie van uw overige software en systemen kan iedereen snel werken met elke technologie die zij willen gebruiken.

Multifactor authenticatie
Voorkom security incidenten met een extra niveau authenticatie.
Lees meer…

Universele directory
Centraal beheer van alle gebruikers, applicaties, devices en API’s binnen uw organisatie.

Lifecycle management
Automatiseer de rechten bij instroom, doorstroom en uitstroom.
Lees meer…

Open platform voor digitale transformatie

Wanneer uw organisatie inzet op digitale transformatie betekent dat onder andere regelmatig nieuwe initiatieven, best of breed apps, cloud omgevingen, experimenten, testen en analyseren. Snelheid en flexibiliteit zijn belangrijke aspecten van een ICT-omgeving die dit effectief ondersteunt.

Okta kan niet alleen snel worden geïmplementeerd maar is ook open en leveranciersonafhankelijk. Dit betekent dat u elke gewenste best of breed applicatie kunt gebruiken, zonder tegen een ‘vendor lock-in’ aan te lopen. Met Okta heeft u de mogelijkheid om voor elk doel altijd de beste applicatie te kiezen. Dus bijvoorbeeld een combinatie van Microsoft Office365, SAP SuccesFactors, SalesForce en Oracle Taleo: met Okta kan het!