IMPROVEMENT

SERVICE LEVEL AGREEMENT & SUPPORT

Het up-to-date en operationeel houden van de Identity & Access Management (IAM).

Wat we bieden
Het onderhouden van de code en configuratie van IAM-componenten. Wijzigingen als gevolg van zakelijke keuzes of incidenten worden opgepakt, met impactanalyses volgens vastgelegde afspraken.

Wat het oplevert
Continuïteit en borging van kennis en ervaring op IAM-systemen.

 

 

MASTERCLASS & TRAINING

Snel een goed inzicht krijgen in de Oracle-producten voor IAM.

Wat we bieden
Een Oracle IAM-opleiding of masterclass gericht op de specifieke vraag en behoefte van de klant.

Wat het oplevert
Inzicht in de mogelijkheden van de Oracle IAM-producten, zodat deze op de juiste wijze ingezet worden.

AUTOMATION/CONTINUOUS INTEGRATION

Gecontroleerd een wijziging doorvoeren vanuit de IAM-ontwikkelomgeving naar de IAM-productieomgeving.

Wat we bieden
Een ontwikkelproces en ontwikkelstraat voor een geautomatiseerde lifecycle voor IAM-software met Nigtly builds, automatische installatie en automatisch testen.

Wat het oplevert
Gecontroleerde voortbrenging van IAM-softwarecomponenten met versiebeheer en het eenvoudig software uitgerollen in een omgeving.

 

 

SECOND OPINION

Advies van een onafhankelijke derde partij bij een implementatietraject of de voorbereiding daarvan.

Wat we bieden
Review van documenten of een installatie en advies. Het kan gaan om advies over de aanpak (architectuur en/of project) of specifieke maatregelen voor een betere performance.

Wat het oplevert  
Inzicht in en advies over hoe een IAM-traject het beste kan worden vervolgd.